Jävla morgon!

augusti 19, 2008 at 6:11 f m 1 kommentar

Det är helt sjukt att jag ens har orkade ta mig upp för tjugo minuter sedan. Det är helt otroligt att jag sitter här och skall skriva ett inlägg, klockan 08.10. Gillar det inte alls.

Jag mår fett illa!

Anledningen till att jag är uppe är en tid på sjukhuset som måste passa. Ultraljud av hjärtat idag. Onödigt.

Skall duscha, sen sjukan, sedan bingen hos H och där blir jag hela dagen och kvällen. Hemma i morgon igen.

Entry filed under: Vardagligt.

Kan man studera fantasi & inspiration? Tuna Park med mami & sis

1 kommentar Add your own

  • 1. z- och turbomom  |  augusti 19, 2008 kl. 6:03 e m

    Hej gumman. Har förstått att du kommit hem hel å hållen och fått träffa din älskade H igen. Skönt.
    Var det jobbigt att ta sig hem? Ensamt på båten kanske och fick du skjuts från Nynäs eller tog du bussen och tåget?

    Hoppas få se dig igen härnere, du är välkommen när som helst och jag lovar att gömma Z’s jävla dator… långt in i garderoben. =)

    Kram

    Svara

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Keep in mind

Bloggstatistik

  • 13 781 träffar