Tuna Park med mami & sis

augusti 20, 2008 at 7:57 e m Lämna en kommentar

Nyligen hemkommen från Tuna Park där jag spenderat största delen av min dag. Tanken var när vi åkte dit att vi skulle köpa skor; och så blev det ju också. Skopunkten var alltså första destinationen. Gick ut därifrån med stövlarna på bilden; 399 kronor. Morsan och syrran köpte också riktigt schysta pjucks. Det är ju alltid, om ni inte visste det, tag tre betala för två på Skopunkten. Dessutom har de de snyggaste modellerna ever! Skitbra kvalitet dessutom. Rekommenderas varmt för den som inte upplevt butiken och deras skor.

Fick även med mig ett 3-pack strumpbyxor från H&M och Viva Rich Rose (röd hårfärg alltså) med mig hem. Känns riktigt bra må jag säga!

Så i morgon får H en ny flickvän; med rött hår och asläckra stövlar. Me like. He like? I hope.

Entry filed under: Shopping.

Jävla morgon! Bingen’s calling on me

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Keep in mind

Bloggstatistik

  • 13 781 träffar