Brorsan är på G

augusti 22, 2008 at 7:56 f m Lämna en kommentar

I morse när jag vaknade gick jag ned för att se på kanoten, Oscarsson 1000 meter K-1, som ju gick som det gick. När jag sedan skulle gå upp för att lägga mig igen fick jag syn på en artikel i Katrineholms Kuriren; brorsan var med gällande seglingen Vinön Runt.

Ni kan ju klicka er in på deras hemsida och leta upp artikeln med rubriken ”De har vind i seglet inför Vinön Runt.” För er som gör det, killen i mitten är min bror.

Haha, gissa om jag blev förvånad?
Jo, en del.

Ber om ursäkt för gårdagen, det blev ingen bloggning då jag istället ägnade hela min dag och all min tid åt H. Idag kan det nog bli några inlägg åtminstone. Watch after it!

Hopp i bingen igen.

Entry filed under: Vardagligt.

Bingen’s calling on me Då var det fredag igen…

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Keep in mind

Bloggstatistik

  • 13 781 träffar