Hejdå, och vi ses va?

augusti 23, 2008 at 11:26 e m Lämna en kommentar

Har läst igenom min blogg nu den senaste timmen och insett hur mycket skit jag verkligen skrivit. Har ändrat åsikter om en hel del och känner att det är dags för en ny start. Känner dock inte att jag kan få det på denna bloggadress, så jag har för min egen skull gjort en ny. Det känns lite ledsamt detta, att det ni läser nu är mitt sista inlägg för den här bloggen.

Men jag hoppas verkligen att ni följer med mig på min resa nu. Mitt nya jag, om man nu får uttrycka det som så? För jag hade tänkt försöka hålla bloggen flytande och på en litet högre nivå. Dessutom har jag ju några spännande projekt framför mig nu som jag hoppas att många av er vill dela med mig.

Så bloggen finns kvar för en kortare period framåt. Kanske även flyttar över några inlägg från denna blogg till den nya, markerar den givetvis med datum så det inte uppstår förvirrning. I love you!

Så följ med, ni uppskattas:

http://kulturtrash.blogspot.com

Entry filed under: Deppsalva.

Jävlaranamma! Ångest!

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Keep in mind

Bloggstatistik

  • 13 781 träffar