Bingen’s calling on me

augusti 20, 2008 at 9:47 e m Lämna en kommentar

Klockan är bara 23:45 och jag är redan aptrött! Måste bero på all motion jag fått mellan affärerna idag. Har även dragit på mig en mystisk träningsvärk. Vaknade med den i morse hemma hos H och vet inte alls var den kommer ifrån. Börjar grovt överväga om jag lider av någon jävla reumatism eller liknande. Mitt ben krånglar även idag, strålande va?

Som tur är varar humöret åtminstone.

Hur som helst så är det tid att stuva ned sig i bingen med boken och bara mysläsa tills ögonen faller ihop. Hur underbart låter inte det då?

Guten nacht!

Entry filed under: Vardagligt.

Tuna Park med mami & sis Brorsan är på G

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Keep in mind

Bloggstatistik

  • 13 781 träffar